Tuesday 7 November 2017

Trading Bevegelige Gjennomsnitt Pdf


Slik bruker du Flytte Gjennomsnitt. Gjennomgang av gjennomsnitt hjelper oss å først definere trenden, og for det andre, å gjenkjenne endringer i trenden. Det er ingenting. Det er ingenting annet at de er gode. Alt annet er bare bortkastet tid. Jeg vunnet ikke komme inn i gory detaljer om hvordan de er konstruert Det er om en zillion nettsteder som vil forklare matematisk sminke av dem jeg vil la deg gjøre det på egen hånd en dag når du er veldig kjedelig ut av ditt sinn. Men alt du virkelig trenger å vite er at en bevegelig gjennomsnittlig linje er bare gjennomsnittsprisen på en aksje over tid. Det er det. De to bevegelige gjennomsnittene. Jeg bruker to bevegelige gjennomsnitt i 10-perioden, enkel glidende gjennomsnittlig SMA og 30-tiden eksponentiell glidende gjennomsnittlig EMA I liker å bruke en tregere og raskere Hvorfor fordi når den raskeste 10 krysser over den langsommere 30, vil den ofte signalere en trendendring La oss se på et eksempel. Du kan se i diagrammet over hvordan disse linjene kan hjelpe du definerer trender På venstre side av diagrammet er 10 SMA er over 30 EMA og trenden er opp De 10 SMA krysser ned under 30 EMA i midten av august, og trenden er nede Da krysser 10 SMA tilbake gjennom 30 EMA i september og trenden er opp igjen - og det forblir oppe i flere måneder etterpå. Her er reglene. Fokus på lange stillinger bare når de 10 SMA er over 30 EMA Fokuser kun på korte stillinger når de 10 SMA er under 30 EMA. Det blir ikke enklere enn det og det vil alltid holde deg på høyre side av trenden. Merk at glidende gjennomsnitt bare virker bra når en aksje er trending - ikke når de er i et handelsområde Når en aksje eller markedet selv blir slurvet, kan du ignorere glidende gjennomsnitt - de vant t arbeid. Her er viktige ting å huske for lange stillinger - revers for korte stillinger. Den 10 SMA må være over 30 EMA. Det må være god plass mellom de bevegelige gjennomsnittene. Flytte gjennomsnitt må være skrånende oppover. 200 års glidende gjennomsnitt. 200 SMA er brukt å skille oksen fra bjørnenes territorium Studier har vist at ved å fokusere på lange stillinger over denne linjen og korte stillinger under denne linjen kan gi deg en liten kant. Du bør legge til disse bevegelige gjennomsnittene til alle diagrammer i alle tidsrammer Ja ukentlige diagrammer , daglige diagrammer og intradag 15 min, 60 min diagrammer. 200 SMA er det viktigste glidende gjennomsnittet på et lagerdiagram Du vil bli overrasket over hvor mange ganger en aksje vil reversere i dette området. Bruk dette til din fordel. Også når du skriver skanner for aksjer, kan du bruke dette som et ekstra filter for å finne potensielle lange oppsett som er over denne linjen og potensielle korte oppsett som er under denne linjen. Støtte og motstand. I motsetning til populær tro, gjør aksjer ikke finne støtte eller gå inn i motstand på bevegelige gjennomsnittsverdier. Mange ganger vil du høre handelsmenn si hei, se på denne aksjen. Det hoppet av 50-dagers glidende gjennomsnitt. Hvorfor ville en aksje plutselig sprette av en linje som noen handelsmann satte på et lager kart det wouldn t En aksje vil bare sprette hvis du vil kalle det av av betydelige prisnivåer som skjedde i fortiden - ikke en linje på et diagram. Stockene vil reversere opp eller ned på prisnivåer som ligger i nærheten av populære glidende gjennomsnitt men de reverserer ikke på linjen selv. Så antar du ser på et diagram, og du ser aksjen trekke tilbake til, la oss si det 200-glidende gjennomsnittet. Se på prisnivået på diagrammet som viste seg å være betydelig støtte eller motstand områder i fortiden. Det er områdene hvor bestanden vil sannsynligvis reversere. Beste Flytende Gjennomsnitt for Day Trading. Why Flytte Gjennomsnitt er bra for Day Trading. Keeping ting Simple. Day trading er et raskt spill Du kan være opp handy på ett sekund og deretter gi tilbake alle fortjenestene dine kort tid etterpå. Som handelsmann trenger du en ren måte å forstå når en aksje er trending, og når ting har vendt verre. Når du analyserer markedet, hvilken bedre måte å måle på trend enn en flytteverdi e Først er indikatoren bokstavelig talt på kartet, slik at du ikke trenger å skanne hvor som helst på skjermen, og for det andre er det lett å forstå Hvis prisen går i en bestemt retning over x perioder, vil det glidende gjennomsnittet følge det retning I motsetning til andre indikatorer som krever at du utfører tilleggsanalyse, er det glidende gjennomsnittet rent og til dags. I dagshandelen kan muligheten til å ta raske beslutninger uten å utføre en rekke manuelle beregninger, gjøre forskjellen mellom å forlate dagen en vinner eller miste penger. Kan du gå lang eller kort. Gjennomsnittlig gjennomsnitt gir deg også en enkel, men effektiv måte å vite hvilken side av markedet du bør være handel Hvis aksjen for tiden handler under et glidende gjennomsnitt, bør du tydeligvis bare ta på seg en kort posisjon omvendt, hvis aksjen er trending høyere så bør du gå inn lenge Når en aksje er under 10-års glidende gjennomsnitt, under ingen omstendigheter vil jeg ta en lang posisjon jeg k nå vet jeg at alle disse konseptene er grunnleggende, og det er skjønnheten i det hele. Dagens handel skal være lett Jeg har ennå ikke møtt en handelsmann som effektivt kan tjene penger ved hjelp av en million indikatorer. Best Flytende Gjennomsnitt for Day Trading. Der er bokstavelig talt et uendelig antall bevegelige gjennomsnitt. Det er vektet, enkelt og eksponentielt, og for å gjøre saken mer komplisert kan du velge perioden du ønsker. Med så mange alternativer, hvordan vet du hvilken som er best? Siden du tydelig leser denne artikkelen for et svar, jeg vil dele min lille hemmelighet For dagens trading breakouts om morgenen er det beste glidende gjennomsnittet det 10-årige enkle glidende gjennomsnittet. Dette er hvor du leser denne artikkelen du spørsmålet hvorfor Vel, det er enkelt først, hvis du er en dag med trading breakouts om morgenen vil du bruke en kortere periode for din gjennomsnittlige grunn, og du må følge prishandlinger tett, da breakouts vil trolig mislykkes. Gjør deg selv en tjeneste og aldri plasser en 50-periode eller 20 0-års glidende gjennomsnitt på et 5-minutters diagram Når du finner deg selv med større perioder, er dette et klart tegn du er ubehagelig med ideen om aktiv handel Nå, tilbake til hvorfor 10-års glidende gjennomsnitt er det beste det er en av De mest populære bevegelige gjennomsnittsperioder Den andre som kommer i et nært sekund er 20-tiden. Igjen, problemet med 20-års glidende gjennomsnitt er at det er for stort for trading breakouts 10-års glidende gjennomsnitt gir deg nok plass til tillat lageret ditt å trene, men det gjør det heller ikke så godt at du gir bort fortjeneste. I neste avsnitt vil vi dekke hvordan jeg bruker 10-års simpel glidende gjennomsnitt for å legge inn en handel. Slik bruker du flytende gjennomsnitt til Enter en handel. Så, la meg si dette på forhånd, jeg bruker ikke 10-års simpel glidende gjennomsnitt for å inngå noen handler jeg vet, det er helt i motsetning til tittelen på denne delen, men jeg synes det er viktig å dekke dette emne Hvis du kjøper pause i et bevegelig gjennomsnittsmål, kan det føle seg begrenset og fullfør, men lagrene prøver alltid å flytte gjennomsnittene sine. Nå som kurvekulen er ute av veien, la oss grave inn i hvordan jeg faktisk går inn i en handel. Nedenfor er mine regler for trading breakouts om morgenen. Stock må være større enn 10 dollar. Greater enn 40.000 aksjer handles hvert 5. minutt. Mindre enn 2 fra det bevegelige gjennomsnittet. Volatiliteten må være solid nok til å slå min 1 62 profittmål. Kan ikke ha en rekke barer som er 2 i området høy til lav. Jeg må åpne handelen mellom kl. 9.50 og 10.10.Jeg må avslutte handelen senest kl. 12.00. Lukk handelen ut om aksjene lukkes over eller under 10-års glidende gjennomsnitt etter 11 am. Hvis du er som meg disse reglene lyder bra, men du trenger en visuell. Ovenstående er et eksempel på dagens trading breakout av First Solar fra 6. mars 2013 Bestandene hadde en fin breakout med volum. Som du kan se hadde aksjene godt over 40.000 aksjer per 5 - minute bar hoppet om morgenen høyt før 10 10 am og var innenfor 2 av 10-tiden flytte aver alder. Her er ett eksempel, men denne gangen er det på kort side av handelen. Dette er et kart over Facebook fra 13. mars 2013 Legg merke til hvordan aksjen brøt morgenen lavt på 9 50 bar og så skutt rett ned Volumet begynte også å akselerere etter hvert som aksjen flyttet i ønsket retning til nå overskuddsmålet. Dette er bokstavelig talt det eneste oppsettet jeg handler Jeg tror på å holde ting enkelt og gjøre det som tjener penger Som sagt tidligere i denne artikkelen, legg merke til hvordan den enkle bevegelsen gjennomsnittet holder deg på høyre side av markedet, og hvordan det gir deg et veikart for å avslutte handelen. Hvordan bruker du flytteverdier til å stoppe for en handel. I teorien når du kjøper en breakout vil du gå inn i handel over 10- periodisk glidende gjennomsnitt Dette vil gi deg det wiggle-rommet du trenger hvis lageret ikke bryter hardt i ønsket retning. Ovennevnte diagram er det klassiske breakout-eksemplet, men la meg gi deg noen som ikke er så rene. Ovennevnte diagram er av First Solar FSLR fra 10. april 20 13 Lagerbeholdningen hadde en falsk sammenbrudd om morgenen, og deretter snappet tilbake til 10-års glidende gjennomsnitt. Dette er ditt første tegn på at du har et problem fordi aksjen ikke beveget seg i ønsket retning. Hvis varen din feiler, vil 10-tiden Flytende gjennomsnitt vil gi en feilsikkerhet for at du måler lagerbestanden din. Fortsatt fortsatte FSLR i sporene sine ved 10-års glidende gjennomsnitt og reverserte ned igjen bare for å handle sideveis. På dette punktet vet du at noe er galt, men du venter til lageret lukker over det bevegelige gjennomsnittet fordi du aldri vet hvordan ting vil gå. Hvordan bruker du Flytte gjennomsnitt til å avgjøre om en handel fungerer. Du må vite når du skal holde dem og når du skal kaste dem Hvis vi alle kunne bruke denne logikken til forretninger og liv, vil vi alle være mye lenger fremover. I markedet tror jeg at vi naturlig ser etter det perfekte eksempelet på vår handelsoppsett. I virkeligheten vil de fleste bransjer verken fungere eller feile, de vil bare under utføre Siden jeg handler breakouts, t han flytter gjennomsnittet må alltid trene i en retning For meg vet jeg at det er på tide å løfte forsiktighetsflagget når 10-års glidende gjennomsnitt går flatt, eller aksjene krenker det bevegelige gjennomsnittet før klokken 11. Hvorfor ikke jeg kjøre gjennomsnittet. Før jeg får 100 e-postmeldinger som sprenger meg for denne, la meg kvalifisere tittelen på denne delen. Ja, du kan tjene penger slik at aksjen din kan handle høyere så lenge den ikke lukker under det bevegelige gjennomsnittet. For meg var jeg aldri i stand til å Gjør konsekvent betydelig overskudd med denne tilnærmingsdagen trading Det var en tid før automatiserte handelssystemer var aksjer flyttet på en lineær måte Men nå med de komplekse handelsalgoritmer og store hedgefond i markedet, går aksjer i uberegnelige mønstre Par som med det faktum du er daghandel breakouts, det bare sammenhenger økt volatilitet du vil møte. Så, for å unngå alle frem og tilbake til stede i markedet, ville jeg ha et 2 fortjeneste mål I gjennomsnitt aksjen ville ha en skarp pullback og Jeg ville gi tilbake flertallet av mine gevinster For å motvirke dette scenariet, da min aksje slo et bestemt overskuddsmål, ville jeg begynne å bruke et 5-års glidende gjennomsnitt for å prøve å låse i mer fortjeneste. Så det var enten å gi aksjelokalet og gi tilbake flertallet av mine gevinster eller stram stoppet bare for å lukkes ut nesten umiddelbart. Det var en ond syklus og jeg anbefaler deg å unngå denne typen oppførsel jeg begynte ikke å tjene penger på markedet før jeg begynte å selge inn styrke og som dekket i svakhet, oppdaget jeg at når jeg skulle skanne markedet på jakt etter eksempler på mine handelsoppsett, ville jeg naturligvis grave mot handler som var perfekte i alle sammenhenger rene breakouts, høyt volum og b-line trekk på 4 til 7 Så på noen nivå Jeg trente meg selv på et underbevisst nivå for å forvente disse typer gevinster på hver handel. Denne typen tenkning førte til mye frustrasjon og utallige analyser. Hvor jeg til slutt landet og du kan se fra handelsreglene jeg lagde ut i denne artikkelen var å se på alle mine historiske handler og se hvor mye fortjeneste jeg hadde på toppen av mine stillinger jeg la merke til i gjennomsnitt hadde jeg to prosent fortjeneste på et tidspunkt i handelen tok jeg det et skritt videre og reduserte det ned til det gylne forholdet på 1 618 eller 1 62 for å øke oddsene mine. Hvorfor du trenger å bruke Standard Moving Average. Teknisk analyse er tydelig min valgmetode når det gjelder handel med markedene Jeg er fast tro på Richard Wyckoff-metoden for teknisk analyse og han forkynte om ikke å spørre om tips eller se på nyhetene Alt du trenger å vite om handelen din, er i diagrammet En ting jeg prøvde å gjøre tidlig i min handels karriere var å smake markedet Hva mener jeg med dette? er jeg for eksempel å ta det 10-årige enkle glidende gjennomsnittet og si til meg selv et enkelt glidende gjennomsnitt er ikke sofistikert nok. Dette ville føre meg ned på banen for å bruke noe mer fargerikt som et dobbelt eksponensielt glidende gjennomsnitt, og jeg ville ta det et skrittvidere og forskyv det med x perioder Hvis du leser dette og har ingen anelse, hva jeg snakker om da bra for deg Det jeg gjorde i mitt eget sinn med det dobbelte eksponentielle glidende gjennomsnittet og noen få andre særegne tekniske indikatorer var å skape et verktøysett med tilpassede indikatorer for handel med markedet Jeg trodde at hvis jeg så på markedet fra et annet perspektiv, ville det gi meg kanten jeg trengte å bli vellykket Vel, dette kunne ikke vært det lengste fra sannheten Markedet er ikke noe mer enn manifestasjonen av menneskers håp og drømmer. Til det punktet, hvis flertallet av folk bruker det enkle glidende gjennomsnittet, må du gjøre det samme slik at du kan se markedet gjennom dine motstanders øyne. Krigskunst sier det best i kapittel 3, så det er sagt at hvis du kjenner dine fiender og kjenner deg selv, kan du vinne hundre kamper uten et eneste tap Hvis du bare kjenner deg selv, men ikke motstanderen din, kan du vinne eller kan miste hvis du vet nei r deg selv eller din fiende, vil du alltid utgjøre deg selvmon Feil når du bruker Flytte gjennomsnitt. Bruke Flytte gjennomsnittlige overganger til å skrive inn en handel. Mange bevegelige gjennomsnittlige handelsmenn vil bruke krysset av gjennomsnittene som et avgjørelsespunkt for en handel og ikke prisen og volumet handling på diagrammet For eksempel hvor mange ganger har du hørt noen si at 5-tiden bare krysset over 10-års glidende gjennomsnitt, så vi bør kjøpe Denne handlingen i seg selv betyr veldig lite Tenk på det, hvilken betydning holder dette for lager Don du tror at et gjennomsiktig gjennombrudd av 5-perioden og 10-tiden vil bety veldig forskjellige ting for forskjellige symboler. Jeg husker på et tidspunkt jeg skrev lett språkkode for å flytte gjennomsnittsoverskridelser i TradeStation. Jeg sprang tilbake tester på noen få aksjer og resultatene der stjernene jeg bare var sikker på at jeg hadde et vinnende system, så begynte realiteten av markedet i aksjene å handle i forskjellige mønstre og de to glidende gjennomsnittene jeg brukte begynte å gi falske signaler Derfor er det unødvendig å si at jeg forlot det systemet og flyttet mer mot pris - og volumparametrene som ble beskrevet tidligere i denne artikkelen. Ikke bruk populære bevegelige gjennomsnitt. Ikke ved hjelp av populære bevegelige gjennomsnitt er en sikker måte å mislykkes. Hva ser det ut? på noe hvis du er den eneste som ser på at jeg ikke kommer til å slå denne til døden siden vi dekket det tidligere i denne artikkelen. Bruke mer enn One Moving Average. Som en daghandler når du arbeider med breakouts, vil du virkelig begrense mengden av indikatorer du har på skjermen din. Jeg har sett handelsmenn med opptil 5 gjennomsnitt på skjermen på en gang. Etter min mening er det bedre å være en mester på ett glidende gjennomsnitt enn en lærling av dem alle. Hvis du ikke tror meg, var det en studie utgitt i august 2010 av Ben Marshall, Rochester Cahan og Jared Cahan som ga en detaljanalyse av handelsgevinster ved bruk av indikatorer Studien uttalte Mens vi ikke kan utelukke muligheten for at disse handelsreglene complim med andre markedsføringsteknikker eller at handelsregler vi ikke tester er lønnsomme, viser vi at over 5000 handelsregler ikke legger til verdi utover det som kan forventes ved en tilfeldighet når de brukes isolert i den tidsperioden vi anser jeg ikke er klar til Kast ut alle de tekniske indikatorene i verktøykassen min, basert på denne studien, men ikke prøv å vri indikatorene dine i genien i en flaske. Konstant endre de bevegelige gjennomsnittene du bruker. Det var ett punkt der jeg prøvde 10-tiden i bevegelse gjennomsnitt i noen uker, da jeg byttet over til 20-tiden, begynte jeg å forflytte de bevegelige gjennomsnittene Denne prøve - og feilperioden fortsatte i flere måneder. På slutten av det, hvordan tror du at resultatene viste seg? Gjør deg selv en favorisere, velg ett glidende gjennomsnitt og hold deg til det. Over tid vil du begynne å utvikle et godt øye for hvordan du kan tolke markedet. Husk, slutten spillet handler ikke om å være riktig, men mer om å vite hvordan man skal lese markedet. Bruke Moving Gjennomsnitt for å måle risikoen for Din handel. 10-års glidende gjennomsnitt er et godt verktøy for å vite når en aksje passer til min risikoprofil. Det mest jeg er villig til å miste på en handel er 2, og som du leser tidligere i denne artikkelen, vil jeg bruke 10-årig flytting gjennomsnitt som et middel for å stoppe ut av min handel En ting jeg liker å gjøre er å se hvor langt lagerbeholdningen min for tiden handler fra det 10-årige enkle glidende gjennomsnittet. Hvis lageret mitt er 4 over det glidende gjennomsnittet, tar jeg ikke lang tid handel Jeg kan ikke gå inn i stillingen og vite at jeg allerede utsettes for 4 risikofritt, noe som er dobbelt min maksimale smertepoeng. Den nedenstående diagrammet er fra NFLX 23. april 2013 Noen av dere kan se på dette diagrammet og tenke wow, aksjen er oppe 22 og på høyt volum For meg når jeg ser på Netflix er alt jeg ser er en aksjehandel full seks prosent vekk fra det enkle glidende gjennomsnittet når det var på tide å trekke avtrekkeren Siden jeg bruker bevegelsen gjennomsnittlig som min guide for å stoppe ut av en handel dette er for mye risiko for at jeg skal komme inn en ny posisjon Neste gang du ser på diagram, prøv å tenke på det enkle glidende gjennomsnittet som en risikomåler og ikke bare en forsinkende indikator. Ta det hele sammen. La oss snakke gjennom en hel handel slik at vi kan se hvordan vi effektivt kan handle daglig ved hjelp av et 10-års simpel glidende gjennomsnitt. Det første du må bestemme er volatilitetsgraden du handler for å etablere dine fortjenestemål. Husk at din appetitt for volatilitet må være i direkte del av overskuddsmålet. For et dypere dykk på volatilitet vennligst les artikkelen - hvordan handle volatilitet For meg handler jeg breakouts i en 5-minutters periode med høy volatilitet. Ovennevnte kart over United Health Group fra 4 2 2013 har alle de riktige ingrediensene for systemet mitt. Det er tungt volum på breakout Aksjen gir svært lite tilbake på første retracement og bryter høyt mellom klokken 950 og 10 10 am. Til slutt er det bevegelige gjennomsnittet innenfor 2 av aksjekursen, så jeg kan gi aksjen noen wiggle roomBasert på dette oppsettet, bør jeg trekke utløseren. Svaret er ja, men jeg viser med vilje deg en handel som har feilet. Det er nok blogger der ute, pumpeanlegg og strategier som fungerer feilfritt. Breakouts vil mislykkes mesteparten av tiden. Du er rett og slett forsøker å begrense risikoen og kapitalisere på gevinstene dine I dette eksempelet brøt aksjen ut til nye høyder og deretter reversert og ble flatt. Når du så at lysestake begynte å flyte sidelengs og 10-års glidende gjennomsnittsrull over, var det på tide å begynne å planlegge din exitstrategi. Egentlig til min breakout-metodikk, ville jeg ha ventet til klokka 11, og siden aksjen var litt under 10-års glidende gjennomsnitt, ville jeg ha gått ut av stillingen med omtrent en prosent prosent tap. Gjennomsnittlig gjennomsnitt er ikke hellig handelsklasse, men hvis den brukes riktig, kan du hjelpe deg når du skal avslutte en handel og også bidra til å begrense risikoen. Resten min venn er opp til deg og hvor godt du er i stand til å analysere markedet. Hvis du ikke får noe annet e ut av denne artikkelen, husk at mindre er mer og å fokusere på å bli en mester i ett bevegelige gjennomsnitt. Relaterte Post. Moving Averages Strategies. By Casey Murphy Senior Analyst Ulike investorer bruker bevegelige gjennomsnitt for ulike grunner Noen bruker dem som deres primære analytiske verktøy, mens andre bare bruker dem som en selvtillitbygger for å sikkerhetskopiere sine investeringsbeslutninger. I denne delen presenterer vi noen forskjellige typer strategier - å inkorporere dem i din handelsstil, er opp til deg. Overgang En crossover er den mest grunnleggende typen av signal og er favorisert blant mange handelsfolk fordi det fjerner alle følelser. Den mest grunnleggende typen kryssoverføring er når prisen på et aktivum beveger seg fra den ene siden av et bevegelige gjennomsnitt og lukkes på den andre. Prisoverskridelser brukes av handelsmenn til å identifisere skift i momentum og kan brukes som en grunnleggende inngangs - eller utgangsstrategi Som du kan se i figur 1, kan et kryss under et bevegelig gjennomsnittsnivå signalere begynnelsen på en downtrend og vil sannsynligvis bli brukt av trad ers som et signal for å lukke eventuelle eksisterende lange stillinger. Omvendt kan en lukk over et glidende gjennomsnitt nedenfra foreslå begynnelsen på en ny opptrending. Den andre typen kryssovergang skjer når et kortsiktig gjennomsnittsoverskudd gjennom et langsiktig gjennomsnitt Dette signalet brukes av handelsfolk til å identifisere at momentet skifter i en retning og at et sterkt trekk sannsynligvis nærmer seg. Et kjøpesignal genereres når kortsiktig gjennomsnitt krysser over det langsiktige gjennomsnittet, mens et selgesignal utløses av en kort langsiktig gjennomsnittlig kryssning under et langsiktig gjennomsnitt Som du kan se fra diagrammet under, er dette signalet veldig objektivt, derfor er det så populært. Trekkovergang og det flytende gjennomsnittsbåndet Ytterligere glidende gjennomsnitt kan legges til diagrammet til øke signalets gyldighet Mange selgere vil plassere fem, 10 og 20 dagers glidende gjennomsnitt på et diagram og vente til femdagers gjennomsnitt krysser opp gjennom de andre dette er generelt det primære kjøpesignalet. Venter på t he10-dagers gjennomsnitt for å krysse over 20-dagers gjennomsnittet brukes ofte som bekreftelse, en taktikk som ofte reduserer antall falske signaler. Økning av antall bevegelige gjennomsnittsverdier, som sett i triple crossover-metoden, er en av de beste måtene å måle styrken av en trend og sannsynligheten for at trenden vil fortsette. Dette ber om spørsmålet. Hva ville skje hvis du fortsatte å legge til glidende gjennomsnitt. Noen argumenterer for at hvis en glidende gjennomsnitt er nyttig, så må 10 eller flere bli enda bedre. Dette fører oss til en teknikk som kalles det bevegelige gjennomsnittlige båndet. Som du kan se fra diagrammet nedenfor, er mange bevegelige gjennomsnitt plassert på samme diagram og brukes til å bedømme styrken til den nåværende trenden. Når alle bevegelige gjennomsnitt går i samme retning, Trenden sies å være sterk. Reversals er bekreftet når gjennomsnittene krysser over og leder i motsatt retning. Responsiveness til endrede forhold regnes av antall tidsperioder brukt i de bevegelige gjennomsnittene The kortere tidsperioder som brukes i beregningene, jo mer følsomme gjennomsnittet er for lave prisendringer. En av de vanligste båndene starter med et 50-dagers glidende gjennomsnitt og legger til gjennomsnitt i 10-dagers trinn opp til det endelige gjennomsnittet på 200 Denne typen av gjennomsnitt er godt å identifisere langsiktige trender reverseringer. Filters Et filter er en hvilken som helst teknikk brukt i teknisk analyse for å øke ens tro på en viss handel. For eksempel kan mange investorer velge å vente til en sikkerhet krysser over et glidende gjennomsnitt og er minst 10 over gjennomsnittet før du legger inn en bestilling Dette er et forsøk på å sikre at crossover er gyldig og for å redusere antall falske signaler Ulempen om å stole på filtre for mye er at noe av gevinsten er gitt opp, og det kan føre å føle at du har savnet båten Disse negative følelsene vil redusere over tid da du kontinuerlig tilpasser kriteriene som brukes til filteret ditt. Det er ingen faste regler eller ting å se etter når du filtrerer det s bare et ekstra verktøy som vil tillate deg å investere med selvtillit. Gjennomgang Gjennomsnittlig konvolutt En annen strategi som inkorporerer bruk av bevegelige gjennomsnitt er kjent som en konvolutt Denne strategien innebærer å plotte to band rundt et bevegelige gjennomsnitt, forskjøvet av en bestemt prosentvis rente. For eksempel, I diagrammet under er en 5-konvolutt plassert rundt et 25-dagers glidende gjennomsnitt. Traders vil se på disse bandene for å se om de fungerer som sterke områder av støtte eller motstand. Legg merke til hvordan bevegelsen ofte reverserer retning etter å ha nådd et av nivåene. utenfor bandet kan signalere en periode med utmattelse, og handelsmenn vil se etter en reversering mot sentrums gjennomsnittet.

No comments:

Post a Comment